Transmikser

ÜST YAPI :
Müşteri isteğine göre 25-60m³ hacimleri arasında üretim yapılır. Gövde malzeme kalitesi olarak yüksek mukavemetli “St “ cins sac kullanılır. Gövde “V” tipindedir. Basınçlı kaplar yönetmeliğine uygun olarak sertifikalı kaynakçılar tarafından imal edilir. Gövde çalışma basıncı 2 bar olup test basıncı 3 bar’dır.
ŞASE : Monoblok şase yapısındadır.EEC direktiflerine uygun olarak muhtelif kalitede saclar kullanılarak yapılır. Şase montajı sırasında lazer ölçme cihazı kullanılarak düzgün ve kusursuz şase imalatı gerçekleştirilir.

SÜSPANSİYON ve DİNGİL :
Tamamı AKTAŞ marka süspansiyon körüklü ve parabolik çift katlı Z makas süspansiyon sistemi kullanılır.Ön dingil çekici kabininden kaldırma kumandalıdır.3 x 9 Ton taşıma kapasiteli kampanalı veya diskli dingil sistemi kullanılmaktadır. Yerli dingil olarak SERTEL marka tercih edilmekte olup ithal dingil olarak BPW veya SAF markaları tercih edilmektedir.

FREN SİSTEMİ :
WABCO 2S-2M EBS + RSS özelliklerinde 71 / 320 EWG’ye uygun olarak montajı yapılır. Mevcut olarak 2 adet S.F.K ve 4 adet İ.F.K bulunur.

ELEKTRİK SİSTEMİ :
76 / 756 EWG’ye uygun 2×7 ve 1×15 pollü bağlantılar ISO 12098’e uygun priz.(SA-BA)
KING – PIN : DIN 74080 ( 2” ) civalatalı king-pin kullanılmaktadır.

MEKANİK AYAKLAR :
Tek taraftan çevirmeli çift hız devirli 24 TON dinamik 50 TON statik yük kapasiteli ve dişli şanzımanlı ayak.

LASTİK VE JANTLAR :
6+1 adet R22,5 385/65 BRIDGESTONE lastik ve çelik jantlar.

DOLUM SİSTEMİ:
Basınçlı kaplar yönetmeliğine uygun olarak tasarlanmış ve imal edilmiş DN 450 menhol kapağından dolum yapılır.

BOŞALTMA SİSTEMİ :
Gövde üzerine dizayn edilmiş “V” şeklinde boşaltım sistemine sahiptir.Gövde içine döşenmiş vibrasyon hortumları yardımı ile 2 bar basınçta alttaki 4” küresel vananın açılması ile boşaltma sağlanır. Boşaltma süresi ortalama 20-25 dk.’dır.

BOYA:
Tüm metal yüzeyler kumlama sonrasında 2 kat epoksi astarlama işlemine girer ve daha sonra istenilen RAL kodunda 2 kat akrilik boya ile fırınlı boyama kabininde boyanır. Boyama sonrası kuruma işlemi tamamlandıktan sonra çeşitli noktalardan boya kalınlığı ölçümü yapılmaktadır.